Pytania klientów
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@optyczny.pl lub telefonicznie: 512655179
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@optyczny.pl lub telefonicznie: 512655179
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Jakie występują formy dostawy?
Ile zapłacę za przesyłkę?
Jak zapłacić za zamówienie?
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Co to są kupony rabatowe?
Co to jest przechowalnia?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Jak zmienić moje zamówienie?
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Gdzie jest moja przesyłka?
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?